آخرین عناوین

سه شنبه 21 ارديبهشت 1395-17:46 کد خبر:22957

در چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد:

نشست مجمع نمایندگان در یکی از شهرهای مرکزی استان / "اتحاد" حلقه مفقوده نمایندگان مازندران

طی هفته جاری نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با شرکت نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، بنابر اخبار موثقی که در اختیار ما قرار گرفته است در طی هفته جاری نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با شرکت نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

این نشست که با محوریت بررسی شرایط استان و سیاست ها و برنامه های آینده مجمع نمایندگان برگزار می شود از چند جهت برای مردم مازندران حائز اهمیت است.

نخست به دلیل اینکه وزن سیاسی و مدیریتی مجمع نمایندگان در مجلس دهم شورای اسلامی بسیار سنگین تر از دوره های گذشته است و از این لحاظ می توان امیدوار بود که با حضور چهره های کاربلد و با تجربه ای که به دور از هیجانات کاذب توسط مردم به عنوان نماینده  راهی بهارستان شدند در چهار سال آینده شاهد شکوفایی اقتصادی و عمرانی مازندران باشیم.

متاسفانه مجمع نمایندگان استان مازندران در طول حیات خود نتوانسته است آنگونه که مردم انتظار داشتند در خدمت اهداف عالیه استان مازندران باشد و به نظر می رسد که بیشتر یک تشکیلات کم بازده بوده است تا موثر.

با پایان یافتن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و به طبع آن استان مازندران و تعیین تکلیف نهایی چهره هایی که در مجلس حضور خواهند داشت این امیدواری در بین کارشناسان و مردم پدید آمده است که اتفاقات مثبتی در جهت شکوفایی استان رقم بخورد و با اضافه شدن افراد توانمندی مانند علی اصغر یوسف نژاد و علی ادیانی به مجموعه نمایندگان استان شاهد باشیم که مجمع نمایندگان استان مازندران از یک مجمع نمایشی و بعضا فرمایشی خارج شود تا بتوان همچون بسیاری از استان های دیگر از توان و ظرفیت هماهنگی و اتحاد بین نمایندگان استان مازندران بهترین بهره ممکن را برد.

متاسفانه همین گسست ها و نداشتن برنامه جامعه و مشترک سبب شده است تا امروز مازندران به عنوان یک استان محروم از نظر صنعتی ، اقتصادی و حتی کشاورزی باشد و این در حالی است که استان های همجوار مازندران به دلیل انسجام و اتحاد بین نمایندگان استان های مطبوعشان دستاوردهای بزرگی داشتند که سبب شد از رشد مناسب عمرانی و رفاهی برخوردار باشند.

اشتباهات بزرگی مانند عدم تصویب منطقه آزاد تجاری در مازندران و اختلافات منطقه ای که سبب عدم انسجام و تفرقه بین نیروهای توانمند استان شده است خود نشان از اشکالات بزرگی دارد که باید در دستور کار مجمع نمایندگان استان مازندران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

اخبار و اطلاعات تکمیلی در مورد نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران در روزهای آتی متعاقبا اعلام خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :